راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان در انجام میدم
راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان در انجام میدم چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟
اگر پاسخ شما مثبت است اولین سوالی که ممکن است برای شما به وجود آید این است که مزیت خرید اینترنتی یا همان طراحی سایت فروشگاه آنلاین در مقابل خرید سنتی چیست؟
1-تجربه ی خرید آسان و بی استرس
2-امکان تصمیم گیری درست برای خرید
3-امکان آشنایی کامل با محصول به وسیله فیلم + بررسی
4-تحویل کالا در محل مورد نظر
5-اکثر فروشگاه های آنلاین دارای ضمانت اصالت و محل تست میباشد.
6-ثبت سفارش شما در زمان کوتاهی صورت میگیرد


طراحی فروشگاه آنلاین، به دلایلی که در زیر ذکر می کنیم، هزینه های شرکت ها را به طرز قابل توجهی کاهش میدهند .

1) بسیاری از فروشگاه های آنلاین دنیا، محل فیزیکی برای خرید کالا نداشتند و حتی تعدادی از این شرکت ها نیاز به انبار نیز نداشتند .
2) امکان مدیریت مشتریان و ارایه ی خدمات پشتیبانی به آنان راحت تر خواهد بود.
3)  بخش عمده  ای از مراحل فروش آنلاین به صورت اتوماتیک میباشد در واقع مراحل معرفی محصول ، سفارش گیری ودریافت اطلاعات و دریافت وجه و مدیریت قسط در مواردی خاص تماما بر عهده ی نرم افزار بوده و نیازی به نیرو انسانی نمیباشد.
4) در صورتی سیاست های شرکت اجازه دهد فروشگاه آنلاین میتواند به صورت 24 ساعته سفارش بپذیرد.

چند نکته جهت رشد و حفظ جایگاه شما در طراحی سایت فروشگاهی :

برای بالا آمدن سایت فروشگاه آنلاین تنها اتکا به زمان کافی نیست چیزی که باعث رشد برند شما و افزایش فروش شما در فروشگاه آنلاین می شود، کار کردن بر روی سئوی فروشگاه اینترنتی می باشد در واقع کار شما از این پس باید به وجود آوردن دلایلی برای چک کردن روزانه ی فروشگاه اینترنتی توسط کاربران باشد. به این دلیل که هرچه زمان ماندگاری کاربران در سایت شما بیشتر باشد، گوگل به شما امتیاز بیشتری می دهد و شما را در نتایج جستجو، در جایگاه بالاتری قرار می دهد. رعایت کردن موارد زیر، برای جذب کاربران بیشتر برای فروشگاه آنلاین، بسیار حائذ اهمیت است


1-طراحی فروشگاه اینترنتی قابل اجرا در موبایل  یا ریسپانسیو :
امروزه کمتر کسی پیدا میشود که با اهمیت اسمارت فون ها آشنا نباشد تقریبا همه ی کاربران اکثر خرید های اینترنتی و کار های روزمره ی خود را در موبایل خود انجام میدهند. پس چه بهتر که برای کاربران فروشگاهی را طراحی کنیم که با موبایل خود بتوانند سایت فروشگاه آنلاین را مشاهده کنند و در هر زمان به فروشگاه آنلاین شما دسترسی داشته باشد . پس به خاطر داشته باشید طراحی سایت فروشگاهی خوب در ابتدا باید چه در قالب سایت و چه در قالب اپلیکیشن در موبایل به صورت کاملا پایدار و درست اجرا شود . این موضوع تماما بر عهده ی شرکت نرم افزاری یا همان شرکت طراحی سایت ای میباشد که شما طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به آن سپرده اید که شرکت مطرح در این زمینه در ابتدا با بررسی دقیق خواسته ی شما UX  یا همان تجربه کاربری را طراحی کرده و سپس رابط کاربری را با توجه به موضوع فروش شما طراحی و پیاده سازی میکنند.

2-فراهم آوردن روش های مختلف پرداخت :
در نظر داشته باشید طراحی سایت فروشگاهی شما فقط و فقط به رضایت و راحتی مشتریان نیاز دارد تا مسیر موفقیت خود را بپیماید.شما باید علاوه بر امکان خرید اینترنتی ، امکان پرداخت در محل تحویل کالا و حتی پرداخت قسطی یا واریز به حساب را نیز فراهم نمایید تا به مشتریان خود نشان دهید که راحتی آنان در خرید اینترنتی از رعایت استاندارد ها برای شما مهم تر است.پس حتما در هنگام انتخاب شرکت طراحی سایت مورد نظر این موضوع را در اولویت خود قرار دهید.

 3-جذب کاربر:
تمامی این موارد که در بالا مطرح شد مستلزم آن است که کاربران به سایت فروشگاهی  شما مراجعه کنند برای آنکه کابران به سایت شما مراجعه کنند و سئوی فروشگاه اینترنتی شما ارتقا یابد، راه های زیر مورد نظر میباشد:

    زیبایی بصری سایت در طراحی فروشگاه اینترنتی : سعی کنید در طراحی سایت فروشگاهی خود به سایت های مطرح دنیا توجه کنید تا بتوانید مدرن بودن  و بروز بدون سایت خود را تضمین کنید.
     تبلیغات ایمیلی : یکی از موثر ترین روش های تبلیغ ارسال ایمیل به مشتریان خود است برای مثال ایمیل اطلاع از تخفیف ها جدید و یا موجود شدن کالاهای جدید ، ارسال ایمیل کالای خریداری شده و یا حتی ارسال ایمیل به کاربرانی که مدتی است خرید انجام نداده اند ولی توجه داشته باشید که افراط در ارسال ایمیل به کاربران نتیجه ی کاملا عکس بر روی تبلیغ شما میگذارد.
    تبلیغات : موضوع تبلیغات بسیار گسترده تر از آن است که بتوان در یک مقاله توضیح داد اما باید بدانید همیشه استفاده از یک روش تبلیغات الزاما موثر نیست روش های مختلف را امتحان کنید توجه کنید که کاربران مورد نظر شما اکثرا با چه دیوایسی سر و کار دارند و یا در چه ساعت هایی در شبکه های اجتماعی خاصی آنلاین میشوند برای مثال اگر شما یک فروشگاه آنلاین کالا های دیجیتال دارید به احتمال قوی پخش تراکت نشان از غیر حرفه ای بودن شما برای چنین فیلدی دارد و احتمال قوی کاربران شما با موبایل خیلی سر و کار دارند و ممکن است اکثر آن ها در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام صبح ها و آخر شب ها انلاین شوند پس بهتر از در چنین مواقعی تبلیغات حرفه ای خود را به آنان نشان دهید.یک روش موثر دیگر که تقریبا همه برای جذب مشتری از آن استفاده میکنند ، پخش کوپن است برای مثال پخش کوپن تخفیف 50% در شبکه ی اینستاگرام و یا تخفیف در اولین سفارش آنلاین و غیره.
     تعادل میان زیبایی و راحتی کار با سایت : اصولا این دو موضوع در مقابل هم هستند زیبایی بصری الزاما به معنای استفاده از انیمیشن های سنگین و یا طراحی های گنگ نیست بلکه با بررسی سایت های فروشگاه آنلاین بزرگ متوجه میشوید که به سادگی تمام سایت را طراحی کرده اند که نه تنها موجب زیبایی آن شده بلکه راحتی کار با سایت را نیز در افزایش داده است ، به صورت خیلی خلاصه میگوییم کاربران سایت های گنگ را دوست ندارند چه کاربر حرفه ای باشد و چه کاربر مبتدی باشد.
     از تخفیف ها به بهترین شکل استفاده کنید : شما میتوایند در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با پیشنهاد شگفت انگیز که همان تخفیف های کوتاه مدت میباشد کاربران را به فروشگاه خود هدایت کنید.و یا حتی میتوانید به صورت مناسبتی تخفیف های قابل توجهی را در نظر بگیرید . هیچ به چیز به اندازه ی یک تخفیف خوب کاربران را مجاب به خرید نمیکند.

4- شناخت مشتری و طراحی سایت با توجه به گروه مخاطبان اصلی
تمام مواردی که در قسمت قبل (جذب کاربر) ذکر شد، مستلزم آن است که شما مشتریان خود را بشناسید ، آیا مشتریان شما جوان هستند و یا افراد میانسالی هستند که به راحتی با کامپیوتر کار نمیکنند؟ آیا مشتریان شما بیشتر گوشی به دست هستند یا با لپ تاپ سایت ها را مرور میکنند ؟ آیا کاربران شما بیشتر صبح ها به سایت مراجعه میکنند یا شب؟ اگر شب هست پس مثلا تم سایت تیره باشد تا کاربر هنگام کار با سایت اذیت نشود و هزاران ویژگی دیگر پس حتما مشتریان خود را بشناسید و با توجه به آن شروع به طراحی فروشگاه اینترنتی کنید.

روش پرداخت وجه در فروشگاه ها ی آنلاین بطور کلی به 2 روش انجام می شود :

    پرداخت اینترنتی :در این روش شما پس از آنکه کالاهای داخل سبد خرید خود را تایید کردید وارد مرحله ی تکمیل اطلاعات خریدار شده و سپس وارد درگاه های پرداخت اینترنتی می شوید.در فروشگاه هایی که کالای دیجیتال اعم از گیفت کارت ، اپلیکیشن خاص و یا فیلم و فایلی را به فروش میرسانند تنها روش ممکن می باشد تا شما هرچه زودتر به کالای خود دست یابید.

    روش پرداخت در محل :در این روش که اصطلاحا به آن پس کرایه نیز گفته می شود، پرداخت هزینه ی کالا در محل تحویل کالا توسط مامور پست و یا شخص تحویل دهنده ی کالا صورت میگیرد که اکثر فروشگاه های معتبر و بزرگ برای کالا های فیزیکی از این روش برای جلب اعتماد مشتری استفاده میکنند و اکثرا فروشگاه های آنلاین کاربران را تشویق به پرداخت اینترنتی میکنند .

اکثرا در طراحی سایت فروشگاهی که کالا های دیجیتال به فروش میرسانند برای جلب اعتماد مشتریان خود روش پرداخت در محل نیز دارند که کم ریسک ترین روش خرید می باشد. در نظر داشته باشید که شرکتی که با پست جهموری اسلامی ایران قرارداد تحویل کالا میبندد مدارک کامل و اعتبار خود را به اداره پست اعلام کرده است.
 مهم ترین موضوع در فروشگاه اینترنتی، وجود نماد اعتماد الکترونیک در سایت مذکور میباشد که این نماد از سمت وزارت صنعت و معدن به دارندگان سایت فروشگاه های اینترنتی تعلق می گیرد که اگر طراحی فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد معبتر باشد به معنای آن است که شرکت مورد نظر دارای اعتبار لازم و مدارک لازم برای ارایه خدمات فروش آنلاین بوده است.

کدام شرکت طراحی سایت را برای طراحی فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید ؟
به صورت کلی شرکت طراحی سایت حرفه ای ابتدا نیاز شما را بررسی کرده و رنج کاربرانی که با سایت مراجعه میکنند را در نظر میگیرد سپس با توجه به نوع کالا شما و ویژگی مشتریان شما طرحی را ارائه میدهد ، راهنمایی های لازم جهت ان که چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟ و حتی نحوه مدیریت آن و رسیدن به درآمدزایی را به شما خواهد کرد و مشاوره در خصوص ویژگی های نرم افزاری میدهد.در نظر داشته باشید چنین شرکت تنوع کامل در شیوه های پرداخت ، تنوع در امکان تعریف تخفیف و مدیریت آسان را به شما ارائه دهد.

به عنوان نکته ی آخر نام برند شما مهمترین اصل میباشد که تلفظ و نوشتن آن آسان و مرتبط با کاری که انجام میدهید باشد و شیک باشد.

توضیحات کاره
فروشگاهی زیبا که با بهترین کیفیت ، رسپانسیو  و تمام امکانات لازم برای داشتن یک فروشگاه حرفه ای در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین برای عملکرد و رابط کاربری بهتر در این قالب از CSS3 و HTML5 استفاده شده است.
امکان چیدن صفحه اول را به سادگی و با درگ کردن و استفاده از ویجت های مختلف می دهد. هر ساختار و محتوایی که مدنظر دارید را برای صفحه اول خودتون بچینید!

 به هر تعدادی خواستید فیلد دلخواه ایجاد کنید که برای هر محصول مقداری متفاوت داشته باشد ، مثلا میتوانید عنوان انگلیسی محصولات دیجیتال را در کنار نام فارسی محصول داشته باشید.

تعیین ساختار باکس محصول

شما می توانید ساختار باکس محصول را نیز مدیریت کنید و به سادگی با درگ کردن باکس محصول دلخواه خود را ایجاد کنید.

بدون نیاز به دانش فنی
نیاز به دانش فنی ندارید رنگ بندی دلخواه خودتون را داشته باشید،‌ به شما امکان انتخاب رنگ قسمت های مختلف فروشگاه را می دهد ، رنگبندی دلخواه را ایجاد و به راحتی به فروشگاه خود اعمال کنید.

امکان قرار دادن شماره معکوس برای محصولات دارای تخفیف
امکان ایجاد لندینگ پیج برای جشنواره ها
امکان غیرفعال کردن حالت رسپانسیو در موبایل
امکان انتخاب بین حالت باکس و تمام عرض در قالب
دو حالت ثابت و شناور برای هدر فروشگاه
امکان افزودن دکمه برگشت به بالا
امکان نمایش تصویر دوم در باکس محصول
ایجاد حالت زوم بر روی عکس محصول
اضافه شدن زیر شاخه همراه با عکس در دسته بندی محصولات

امکانات مربوط به بخش مدیریت

لیست محصولات
    تعداد نامحدود محصول
    تعداد نامحدود شاخه و زیرشاخه
    تعداد نامحدود ترکیبات (سایز، رنگ بندی و ...)
    تعداد نامحدود ویژگی (برند، استایل، گارانتی و ...)
    تعداد نامحدود تصاویر محصولات
    تصاویر مختلف برای هر ترکیب بندی
    افزودن بافت دلخواه و یا رنگ بندی های متعدد برای هر محصول
    مشخص کردن ابعاد هر محصول
    مشخص کردن وضعیت هر محصول (جدید، دست دو، تعمیری)
    مشخص کردن بارکد محصول  
    نمایش قیمت واحد هر محصول
    شخصی سازی فیلدهای محصول و حالت کاتالوگ (فعال شدن حالت نمایشگاهی و غیر فعال شدن قابلیت پرداخت)
محصولات مجازی و دیحیتالی

    فروش فایل های MP3، نرم افزار، عکس ها، فیلم ها، موزیک و ...
    فروش خدمات فیزیکی و دیجیتالی
    پشتیبانی از تمامی انواع فایل (.JPG، .PDF، .epub و ...)
    مشخص کردن تاریخ انقضا یا محدوده زمانی برای فایل های دانلودی
    پکیج های دانلودی
    محدود کردن دفعات دانلود
    آپلود کننده فایل با کاربری آسان
    مدیریت ویژگی برای محصولات دیجیتالی
مدیریت کاتالوگ

    واردسازی فایل های CSV از محصولات
    ترکیب سازی خودکار محصولات و فیلدهای کد UPC
    مدیریت دارایی و پیگیری دارایی توسط محصول و تغییرات
    آرشیوهای دارایی و ارزیابی دارایی (PMP، FIFO، LIFO)
    سازمان دهی محصولات توسط قیمت، نام یا موجودی
    مدیریت موجودی فیزیکی در انبارهای مختلف
    آپلود لیست تولیدکنندگان محصول
    مدیریت تولیدکننده و مدیریت توزیع کننده
    هشدار به اتمام رسیدن موجودی و تهیه مجدد (قابل تنظیم)
    ایجاد اولویت بندی توزیع
    ارزیابی موجودی بر اساس بسته های محصولات
    بخش بندی دسته بندی های محصولات توسط گروه های مشتریان
    ویرایش برچسب های محصول
    ایجاد بسته های ترکیبی چند محصول
    لینک محصولات و لوازم جانبی آن ها
    تاثیر ویژگی های محصول بر قیمت
حمل و ارسال

    تعداد نامحدود حامل و تعداد نامحدود مقصد
    پیشنهاد حمل برای هر نوع خدمات
    محدود کردن حامل ها بر اساس مناطق
    محدود کردن حامل ها بر اساس گروه مشتری
    تعیین حداکثر وزن قابل حمل برای حامل
    تنظیم و مرتب سازی بر اساس سرعت حامل
    لیست کردن حامل ها بر اساس قیمت
    تخفیف حمل و هزینه تحویل
    دریافت مالیات حمل و هزینه بررسی
    هزینه کادوپیچی و هزینه ها بر اساس قیمت یا وزن
    انتخاب های حامل بر اساس گروه
    محاسبه هزینه پستی و پیگیری بسته
    پیشنهاد بسته بندی قابل بازیافت
    امکان حمل رایگان و امکان تحویل در مغازه
    اطلاع رسانی ایمیلی در هر مرحله از ارسال
    ایمیل برنامه ریزی شده برای وضعیت های ارسال
    امکان تعیین آدرس جداگانه برای ارسال کالا و ارسال فاکتور
    اتصال به انواع سرویس های پستی
پرداخت و صورت حساب

    اتصال به شبکه های پرداخت بانکی مختلف
    تعداد نامحدود روش پرداخت
    پرداخت با فیش بانکی یا پرداخت با چک
       فیلتر کردن روش پرداخت توسط کشور یا واحد پولی
    فیلتر کردن روش های پرداخت توسط گروه های مشتری
      اتصال به سیستم های پرداخت مختلف
مالیات

    تعداد نامحدود قوانین مالیاتی
    تعداد نامحدود واحد پولی
    تنظیم مالیات بر اساس کشور، استان


بخش مدیریت (BackOffice) کاربر پسند

    مدیریت و ناوبری ارگونومیک
    مدیریت آسان فروشگاه از طریق هر دستگاه (موبایل، تبلت، PC و ...) بخاطر طراحی واکنش گرا
    افزودن لینک ها و میانبرها برای دسترسی سریع تر به بخش های مختلف
    دارای راهنمای جامع قابلیت ها در مدیریت
    سیستم جستجوی جامع در بخش مدیریت
مدیریت فروشگاه

    فعال سازی ماژول ها با یک کلیک
    پیش نمایش صفحه های جدید قبل از انتشار
    ویرایشگر متن WYSIWYG
    مدیریت فروشگاه به هر زبانی که تنظیم کرده باشید
    مدیریت و پردازش سفارش های مشتری
    دسترسی سریع به اطلاعات حساب کاربری مشتری
    تعیین حداقل تعداد برای خرید کالا
    بوکمارک کردن محصول ها و صفحه ها با یک کلیک
    شخصی سازی وضعیت های سفارش (در حال ارسال، تحویل شده، ارسال شده و ...)
    پیام های از پیش تعیین شده سفارش با هدف مشخص
    اعمال کدهای تخفیف به سفارش ها
    تحویل بخش بندی شده برای محصولات سفارش های برگشتی
    فاکتور PDF همراه با عکس محصول ها
    صورت حساب حمل PDF همراه با عکس محصول ها
    لوگوی سازگار با پرینتر برای چاپ PDF ها
    مدیریت کامل و یا جزیی مرجوع کردن کالاها
    حالت تعمیرات و دسترسی به IP های مشخص در حالت تعمیرات

شخصی سازی فروشگاه

    شخصی سازی فروشگاه بدون نیاز به کدنویسی
    نصب آسان قالب ها و شخصی سازی زنده (Live) قالب
    افزودن تعداد نامحدود ماژول به بخش کاربری و مدیریت
    آپلود Favicon دلخواه شما
    درج بنرهای تبلیغاتی جذاب
    تغییر محتوا و تصاویر صفحه اصلی
    نمایش محصولات پرطرفدار در صفحه اصلی
    نمایش محصولات پرفروش در صفحه اصلی
    شخصی سازی حالات نمایش محصول
    روش های موجود برای پرداخت برجسته
    همگام شدن اندازه لوگو بر اساس سایز صفحه نمایش
    شخصی سازی اخبار مقالات توسط سیستم مدیریت محتوا CMS
    افزودن تعداد نامحدود صفحات محتوا
    نمایش آدرس مغازه روی نقشه بهمراه ساعات کاری
    تعیین قوانین و شرایط خدمات (حریم خصوصی، شرایط و ضوابط)
    هدایتگری آسان با لینک منابع مختلف در فوتر
گزارش های تحلیلی و آماری

    آمار لحظه ای در صفحه پیشخوان
    قرارگیری برنامه ریزی شده KPI های هوشمند
    استخراج لیست اعضای خبرنامه
    اطلاع رسانی زنده (لحظه ای) در بخش مدیریت
    پیگیری فعالیت بازدیدکنندگان
    مشاهده پروفایل مشتری و آمار فعالیت ها
    گزارش گیری سفارش ها و فروش ها
    آمارهای مربوطه و آمارهای خبرنامه
    چارت های گرافیکی گوگلی و افزودن تحلیل گر گوگل (Google Analytics) بهبود یافته برای تجارت الکترونیک
    گزارش گیری کلمات کلیدی  و نمایش بهترین توزیع کننده
    مدیریت "صفحات ناموجود" و موقعیت یابی جغرافیایی
    آمار جستجوهای فروشگاه و آمارها حامل های محصولات
    نمایش بهترین محصولات، کوپن ها و دسته بندی ها از نظر کارایی
    گزارش گیری از محصولات اضافه شده به لیست آرزوهای کاربران
    آمار تعامل مشتری و نرخ تبدیل هر دسته بندی
    اطلاع رسانی عدم موجودی و اطلاعات سبدهای تکمیل نشده
    ابزار پیش بینی هوشمند و نمایش اجمالی سطوح موجودی و وضعیت موجودی
    یادآور کاتالوگ (فروش رفت، محصولات غیر فعال)
قوانین قیمت گذاری

    اعمال تخفیف برای محصول ها یا دسته بندی ها
    اعمال تخفیف برای مشتری یا گروه مشتری
    اعمال تخفیف روی تولید کننده، توزیع کننده یا ویژگی محصول
    اعمال تخفیف برای کشور یا منطقه
    تنظیم دوره شروع و پایان یک تخفیف
    تخفیف تعداد به صورت درصدی و تخفیف تعداد به صورت قیمت مشخص
    تخفیف درصدی بر اساس قیمت پایه
    پیشنهاد هدایای رایگان بر اساس خط محصول
    پیشنهاد حمل رایگان بر اساس حامل و مشخص کردن تخفیف های محصول در سبد خرید
    اولویت بندی تخفیف های سبد
    فعال یا غیر فعال کردن تخفیف های انباشته شده
    ایجاد بن های تخفیف و درج روبان "حراج" روی محصول
    نمایش درصد تخفیف و لیست کردن تخفیف های انتخابی هنگام پرداخت
    اعمال خودکار قوانین قیمت گذاری در سبد خرید
    پیشنهاد تخفیف روی اقلام در سبدهای خرید مشتری
بازاریابی دیجیتال

    عضویت خبرنامه
    ایمیل های پیگیری خودکار
    برنامه های وفاداری مشتریان
    برنامه مدیریت و پیگیری بازاریابی
    ایجاد کوپن ها و بن های تخفیف
    ارسال ایمیل از طریق سرورهای SMTP شخصی
    برنامه های تشویقی کاربران برای خرید بیشتر در سبد
    عضویت خوراک RSS و معرفی محصولات برای موتورهای جستجوی معروف
    قیمت گذاری چند لایه و محصولات مشاهده شده اخیر
    نمایش محصولاتی که همراه با این محصول فروخته شده اند برای افزایش درآمد
    آماده سازی و نمایش به روز رسانی ها از طریق خوراک RSS
    لینک صفحه های شبکه های اجتماعی
    کلید "اشتراک" در شبکه های اجتماعی
    جعبه نمایش تخفیف ها و ثبت نام در برنامه ارجاعی
    معرفی محصولات به موتورهای جستجوی فروشگاهی
    بازار یکپارچه
بهینه سازی موتورهای جستجو - SEO

    شمای نشانه گذاری شده سازگار با موتورهای جستجو
    بازنویسی URL ها (URL آشنا)
    URL منحصر به فرد برای هر محصول
    Canonical URL / Redirect : برای جلوگیری از محتوای تکراری
    Redirect شدن محصولات غیر فعال به سایر محصولات
    نقشه سایت گوگل و ایجاد خودکار نقشه سایت
    فایل های خودکار Robots.txt
    فایل های خودکار .htaccess
    لینک های دایمی
    عنوان، برچسب ها و توضیحات متا و کلمات کلیدی
    سازگار با W3C و ابر برچسب
مدیریت مشتری

    ایجاد سفارش از بخش مدیریت
    ایجاد حساب کاربری از بخش مدیریت
    افزودن/حذف محصول از سفارش ها توسط مرجع
    افزودن/حذف محصول از سفارش ها توسط نام
    ارسال ایمیل از طریق فرم تماس
    ارتباط با مشتری از طریق ایمیل
    ویرایش سبدهای خرید پس از ایجاد سفارش
    ارسال ایمیل خوش آمدگویی پس از ثبت نام
    جستجو بین مشتریان از طریق نام
    ارسال مستقیم لینک های پرداخت از پیش تنظیم شده
    مرکز پیام های ارسال شده از طریق فرم تماس با ما
    فرم تماس با ما دارای دریافت کنندگان مختلف
    تاریخچه تماس های مشتری و تنظیم فیلدهای اجباری
    دسترسی آسان به تاریخچه چت و سفارش های مشتری
    تجربه کاربری (User Experience) سازمان دهی شده
    تجربه کاربری (User Experience) شخصی سازی شده
    وضعیت ها و رنگ های منحصر به فرد پیام

امکانات فروشگاهی (بخش کاربری)
تجربه خرید بهینه شده

    قالب پایه ی مدرن
    نمایش گرافیکی بزرگ در صفحه اصلی پیش فرض
    تجربه کاربری کاربر پسند و جستجوی سریع محصول
    جستجوی پیشرفته (فیلتر کردن محصولات بر اساس ویژگی)
    ابزار جستجوی قدرتمند و جستجوی درون سایتی ایجکس (Ajax)
    دارای لینک های مفید در فوتر برای دسترسی سریع تر
     جستجوی درون سایتی مستعار (برای غلط های املایی و مترادف ها)
     خرید توسط هر دستگاه موبایل، تبلت و ... (طراحی واکنش گرا Responsive)
      گزینه "ارسال به یک دوست" در صفحه محصول و  مقایسه هوشمند محصولات
    فیلتر کردن محصولات بر اساس ویژگی ها، کلمات کلیدی یا قیمت
    اطلاع رسانی ایمیلی هنگام موجود شدن دوباره کالا
    مرتب کردن محصولات بر اساس قیمت، تاریخ و ...
    خرید محصولات بر اساس توزیع کننده
    خرید محصولات بر اساس تولید کننده
    خرید در فروشگاه بر اساس زبان انتخابی دلخواه مشتری
نمایش محصول

   تعداد نامحدود تصویر با قابلیت ریسایز خودکار
    چندین عکس و نمایش برای هر محصول
    بزرگنمایی Jquery برای تصاویر محصول
    درج علامت (Watermark) روی تصاویر محصول
    توضیحات کوتاه محصول و  توضیحات جامع محصول
    نمایش نظرات مشتریان روی محصول ها
    خواندن نقد و بررسی های مشتری و  نمایش تعداد موجودی
    نمایش قیمت دوگانه: با مالیات و بدون مالیات
    آمار محصول: خریداری شده در، تعداد باقی مانده
    انتخاب تعداد محصولات برای نمایش در هر صفحه
    قابلیت نمایش فوری محصول (Quick View)
    نسخه سازگار با پرینتر صفحه محصول
    دانلود مستندات محصول (راهنمای کاربری)
    نمایش محصولات هم شاخه با یک محصول
    نمایش دسته بندی های محصول
    انتخاب نوع نمایش محصول به صورت لیستی یا جعبه ای
   ابزار پرداخت

    پرداخت یک مرحله ای
    پرداخت مهمان و بررسی فیلد آنی
     سفارش دوباره با یک کلیک
    تنظیم حداقل تعداد سفارش
    مرجوع یا پیش سفارش محصولات
    سبد خرید ایجکس (بدون نیاز به Load دوباره صفحه)
    امکان کادوپیچی سفارش و  تاییدیه سبد خرید
    کادوپیچی با هزینه برای سفارش

    درج پیام دلخواه روی هدیه
    تایید وضعیت های حراج محصول هنگام پرداخت
    پیش نمایش اقلام موجود در سبد خرید
    امکان تایید شرایط و ضوابط فروشگاه قبل از خرید
حساب کاربری مشتری

    سیستم ورود به حساب و مدیریت گذرواژه مشتری
    ارسال پیام ها از طریق حساب کاربری مشتری
    بازبینی اطلاعات سفارش های مرجوعی
    مدیریت حمل چند آدرسه و مدیریت اعضای خبرنامه
    افزودن محصولات به لیست علاقه مندی ها
    افزودن محصولات به یک یا چند لیست
    لینک منحصر به فرد برای لیست
        به روز رسانی های وضعیت سفارش

امنیت

    انطباق با PCI و انطباق با SSL
     بخش مدیریت (Back Office) امن
    امکان تعریف چند کاربر برای بخش مدیریت و تعریف دسترسی های هر کارمند بخش مدیریت
    پیگیری فعالیت های کارمند و  تنظیم تاریخ انقضای گذرواژه
     رمز گذاری گذرواژه و کوکی و  محافظت در برابر نفوذ فایل
    محافظت در برابر آسیب پذیری های شناخته شده (XSS، CSRF، SQL Injections و ...)
      محافظت در برابر حملات پیمایش مسیر (Path Traversal)
    محافظت در برابر حملات نفوذ هدر ایمیل (Email Header Injections)
    رمزگذاری گذرواژه ها در پایگاه داده (دیتابیس)
    رمزگذاری کوکی ها و پشتیبانی از PDO یا MYSQLi
    مسدود کردن تلاش های مکرر برای بازیابی گذرواژه
    (Purifier) تصفیه کننده HTML برای ایمن تر شدن کدهای HTML
نکته : پیش ازسفارش درصورتی هاست  و دامنه تهیه نکردید باید پکیج هاست و دامین باید انتخاب کنید ( در این رابطه می توانیم به شما مشاوره بدهیم )

نکته :پس از سفارش اکانت درگاه واسط زرین پال یا درگاه واسط پی بسازید

نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید