شکارچی ایده
شکارچی ایده ideahunter
«هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش است. شکارچی ایده، داستان‌ها و الگوهای روشنی از رفتار و عادات مشترک نوآوران بزرگ‌ قرن گذشته را بیان می‌کند. شباهت‌های نوابغ بزرگ از وارن بافت و استیو جابز و حتی پیش از آن، والت دیزنی و توماس ادیسون را نمایان می کند. این کتاب با استفاده از داستان‌های کوتاه و تمرین های ساده‌ی خودارزیابی، چکیده عادت‌های بزرگ متفکران برجسته را به روشی ارائه کرده است که می توانیم از آن بهره‌مند شویم و من امیدوارانه آرزو دارم به یک شکارچی تبدیل شوم» آرون سی. سیلوان، بنیانگذار شرکت‌هایی نظیر: وان تکنولوژی، تراست ورکر، لیموناد هروس و سیلوان سوشیال تکنولوژی. «شکارچی ایده، منحصر به‌فرد است و درباره‌ی کنجکاوی، چابکی و شکار دائمی ایده‌های بهتر است. این یک باید خواندنی برای هر کسی است که می‌خواهد همیشه و هر روز به رقابت و همکاری موثرتر بپردازد.» گرگ براون، رئیس و مدیر عامل موتورولا سولوشنز.

شکارچی ایده، داستان‌ها و الگوهای روشنی از رفتار و عادات مشترک نوآوران بزرگ‌ قرن گذشته را بیان می‌کند. شباهت‌های نوابغ بزرگ از وارن بافت و استیو جابز و حتی پیش از آن، والت دیزنی و توماس ادیسون را نمایان می‌کند. این کتاب با استفاده از داستان‌های کوتاه و تمرین‌های ساده خودارزیابی، چکیده عادت‌های بزرگ متفکران برجسته را به روشی ارائه کرده است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

در ستایش کتاب

مایکل رینور، مدیر ال.ال.پی دیلویت کانسولتینگ
«بوینتون و فیشر به درستی قلب آن چه که هر فرد برای ایجاد یک ایده‌ی عالی نیاز دارد را نشانه رفته‌اند- نخستین گام برای هر نوآوری موفق. آن‌ها با توصیف ویژگی‌های شکارچیان موفق ایده، ابزار و رهنمودی در اختیارتان قرار داده‌اند که موجب بروز زمینه‌ی افزایش ظرفیت کشف ایده‌های بزرگ و به کار بستن آن‌ها می‌شود»

وارنر گیسلر، نایب رئیس بخش عملیات سراسری شرکت پراکتر و گمبل
«شرکت من در نظر دارد حدود ۴ میلیارد دلار به فروش سالانه‌ی خود بیافزاید. این موضوع تنها با مشارکت تمام افراد سازمان در ارائه‌ی ایده‌های جدید میسر خواهد شد. شکارچی ایده یک راهنمای ضروری برای توسعه‌ی سازمانی این قابلیت مهم است»

آرون سی.سیلوان، بنیان‌گذار شرکت‌هایی نظیر وان تکنولوژی، تراست وُرکر، لیمونادهروس و سیلوان سوشیال تکنولوژی
«هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و الهام‌بخش است، شکارچی ایده داستان‌ها و الگوهای روشنی از رفتار و عادات مشترک نوآوران بزرگ قرن گذشته را بیان می‌کند. شباهت‌های نوابغ بزرگ از وارن بافت و استیو جابز و حتی پیش از آن والت دیزنی و توماس ادیسون را نمایان می‌کند. این کتاب با استفاده از داستان‌های کوتاه و تمرین‌های ساده‌ی خودارزیابی، چکیده‌ی عادت‌های بزرگ متفکران برجسته را به روشی به ما ارائه کرده است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم و امیدوارانه آرزو دارم به یک شکارچی تبدیل شوم»

جک هاگز، رئیس و بنیان‌گذار شرکت تاپ‌کدر
«برای کسب پیروزی در این بازار شلوغ رقابت، بر استفاده از ایده‌های هزاران کارشناس خبره تکیه کرده‌ایم. با استفاده از شکارچی ایده به عنوان یک نقشه‌ی پیش‌رونده، هر مدیری می‌تواند جنگ روزانه‌ی ایده‌ که بین نوآوران و دیگران ایجاد تمایز می‌کند را برنده شود»

لورا جی.سِن، رئیس و مدیرعامل انجمن عمده‌فروشی بی.جی
«در شرکتم، از تمام اعضای گروه‌ام گرفته تا صاحبان تجارت، پرس‌وجو می‌کنم. انجام کارها به روشی بهتر، کم هزینه‌تر و مشتری‌پسندتر نیاز به ایده‌های دیگران دارد. این ایده‌ها از شکارچیان بزرگ ایده‌ی شرکت، فارغ از درجه، مقام و عنوان آن‌ها حاصل می‌شود. شکارچی ایده نه تنها خواندنش لذت‌بخش است که روشی عملی برای هر شخص و شرکتی ارائه می‌کند که بتواند اسرار مهار قدرت ایده‌ها در رسیدن به موفقیت را بیاموزد»

پل رمر، عضو ارشد مؤسسه‌ی تحقیقات سیاسی-اقتصادی استنفورد
«انسان روند پیشرفت را با جستجوی ایده‌های جدید می‌پیماید، ولی راه مهم‌تر استفاده‌ی مجدد از ایده‌هایی است که وجود دارند. بوینتون و فیشر نشان دادند که چگونه هر یک از ما می‌توانیم این مهارت حیاتی – شناسایی و استفاده‌ی دوباره‌ از ایده‌های موجود- را به دست آوریم»

ران سارجنت، رئیس و مدیرعامل شرکت استیپلز
«شکار یک استعاره‌ی مناسب است. ایده‌ها به شکل رام نشده و وحشی در هر جایی وجود دارند. ترفند این است که باید بدانیم کجا به دنبال آن‌ها باشیم و چگونه آن‌ها را به دست آوریم. بوینتون و فیشر چگونگی انجام این کار را به ما نشان دادند»

گِرگ براون، رئیس و مدیرعامل موتورلا سولوشنز
«شکارچی ایده منحصربه‌فرد است ودرباره‌ی کنجکاوی، چابکی و شکار دائمی ایده‌های بهتر است. این یک بایدخواندنی برای هر کسی است که می‌خواهد همیشه و هر روز به رقابت و همکاری مؤثرتر بپردازد»

جی هولی، رئیس و مدیرعامل شرکت استیت استریت
«این کتاب بر چند تن از افسانهای ماندگار نوآوری بنا شده است و آن چه را که برای تبدیل شدن به یک فرد ایده‌پرداز نیاز دارید را در بر دارد. این نشان می‌دهد آن چه که نیاز دارید خلاقیت و بهره‌ی هوشی قابل توجه نیست، بلکه کنجکاوی است، نه یک نبوغ ذاتی بلکه تمایلی واقعی برای جستجوی روزانه‌ی ایده است. شکارچی ایده به متحول کردن راه و تجارت‌تان کمک خواهد کرد»

مایکل دی.وایت، رئیس و مدیرعامل دایرکت‌تی‌وی
«ایده‌ها نیروی جان‌بخش نوآوری، و نوآوری کلید رشد است. بوینتون و فیشر برای ساری کردن جریان ایده در سازمان‌ توصیه‌های عملی و قدرت‌مندی ارائه داده‌اند. خواندن این کتاب برای هر رهبری که قصد داشتن سازمانی با عملکرد بالا را دارد ضروری است»
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید