همه چیز درباره اینفلوئنسر ها
همه چیز درباره اینفلوئنسر ها اینفلوئنسرها یا تاثیرگذاران بازار لازم نیست که هنرمند معروفی باشند یا اینکه یک چهره سرشناس مردمی باشند یا حتی یک ورزشکار معروف حتی لازم نیست که زیبا و پولدار باشند

مهم ترین ویژگی یک اینفلوئنسر هوش اجتماعی او ، مهارت در ارتباط برقرار کردن با مخاطبین و به دست  آوردن دل هوادارنشان است .

آنها علاقه دارند سبک زندگی خودشان را برای فالوئر های خود با آب و رنگ بیشتری به نمایش بگذارند و خود را آماده دریافت نظرات و کامنت های مختلف هوادارانشان نمایند.
سبک زندگی اینفلوئنسر ها

اینفلوئنسرها را می تونید با سبک زندگی های مختلفی ببینید .

بعضی هاشون مجرد بعضی ها متاهل و خانه دار ولی عموما شخصیت برونگرا و اجتماعی دارند.

و سعی می کنند با امکانات موجود ، لحظات خوشی را برای خود و دیگران خلق کنند و تمرین خوشی در لحظه را با کمترین امکانات با هوادارنشان به اشتراک می گذارند.

شاید به همین دلیل است که سبک زندگی اینفلوئنسرها برای مردم عادی حتی از زندگی بازیگرها و خواننده های محبوبشان هم جذاب تر می شود چراکه این سبک زندگی برای آنها به مراتب دست یافتنی تر ، صادقانه و الهام بخش تر به نظر می رسد
شخصیت حرفه ای

اینفلوئنسر ها معمولا از میان وبلاگر های حرفه ای ، فشن بلاگرها ، نویسنده ها و هنرمندان می باشند

ولی اغلب آنها نویسندگان وبلاگ های پرطرفدار سال های گذشته هستند که خودشان را با دانش روز شبکه های اجتماعی هماهنگ کرده اند و هنر خود را در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و اینستاگرام به نمایش می گذارند. و برای خودشان اسم و رسم مجازی ایجاد کرده اند.
تعامل با هوادارن

معمولا اینفلوئنسر ها با روش های مختلفی با هوادارن خودشان تعامل دو طرفه ایجاد می کنند. یکی از این روش ها ایجاد سوال در ذهن مخاطب یا ایجاد یک چالش اجتماعی می باشد که مخاطب را مجبور به پاسخ و تعامل با موضوع چالش می نمایند.

تمایل به فرهیخته نمایی تقریبا در بیشتر اینفلوئنسر ها ی ایران و جهان مشترک است و به نوعی جز سبک زندگی شان محسوب میشه

اینفلوئنسرها به ندرت به موضوعات سیاسی و پرحاشیه روز واکنش نشان می دهند و ترجیح می دهند وارد این فضا ها نشوند.
مدل درآمدی اینفلوئنسرها

اهمیت اینفلوئنسرها در شبکه‌های اجتماعی آن‌قدر زیاد شده که گاهی این قشر را رهبران خرد مجازی می نامند. این نفوذ مستقیم در قلب و ذهن مخاطبان باعث شده که پیج‌های اینفلوئنسرها به بستری مناسب برای تبلیغات برندها تبدیل شود؛ تبلیغاتی که در اغلب موارد به شکلی نامحسوس در سبک زندگی افراد تاثیر گذار جای می‌گیرد و به فالوئرها منتقل می‌شود. این سبک از تبلیغات که از آن با نام «اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیرگذاران ” influencer marketing “» یاد می‌شود، در ماه‌های اخیر به پرطرفدارترین شکل تبلیغ در میان برندهای بزرگ دنیا تبدیل شده که هم از روش‌های دیگر تبلیغات کم‌ هزینه تر است و هم بسیار تاثیرگذار. کافی است برند مورد نظر پکیج محصولاتش را برای اینفلوئنسر عزیز پست کند، یا اصلا دست به جیب شود و با پرداخت مبلغی خودش را برای مدتی معین به زندگی این آدم‌های پرطرفدار اضافه کند؛ در چشم برهم‌زدنی سیل هواداران به سمت برند سرازیر می‌شود.

در بعضی از کشورهای دنیا مثل آمریکا اینفلوئنسر بودن به یک شغل پردرآمد تبدیل شده و اغلب پست‌های اکثر افراد تاثیر گذار، اسپانسر خاص خود را دارد. این روزها تعداد زیادی از طراحان مد بزرگ به دنبال آن هستند که دل یکی دو نفر از اینفلوئنسرهای پرطرفدار را به دست بیاورند و از آن‌ها بخواهند با لباس‌ها یا کیف و کفش‌هایشان عکس بگیرد و آن را در صفحات شخصی‌شان منتشر کند. ترجیح بر آن است که آقا یا خانم اینفلوئنسر به‌عنوان مصرف‌کننده لباس‌های یک طراح خاص به نظر برسد و پست‌هایش جنبه تبلیغی مشهودی پیدا نکند..

یعنی در اغلب موارد اصلا لازم نیست دیزاینر روی عکس تگ شود، همین که جایی در میان کپشن‌های احساسی اشاره‌ای به نام برند یا طراح شود، برای مشتری‌یابی کفایت می‌کند. بعضی‌ از اینفلوئنسرها هم هستند که به صورت تخصصی در حوزه غذا کار می‌کنند و با رستوران‌های بزرگ قرارداد می‌بندند. از این‌جا به بعد دیگر این هنر اینفلوئنسر است که با ظرافت هرچه تمام‌تر، طوری که دل مخاطب را نزند، عکس‌هایی هوس‌انگیز از غذاهای زیبا به اشتراک بگذارد و مخاطبان گاه از همه جا بی‌خبر را روانه رستوران‌های طرف قراردادش کند.

در علم مارکتینگ به اینفلوئنسرهایی که بین ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار فالوئر دارند، مایکرواینفلوئنسر می‌گویند. از نظر کارشناسان مارکتینگ این دسته از نفوذگرها بیشترین تاثیر را بر سبک زندگی مخاطبانشان می‌گذارند. وقتی تعداد فالوئرها از حد مشخصی بالاتر برود، درگیری مخاطبان با صفحه نفوذگر کمتر می‌شود. چند وقت پیش پژوهشی روی پست‌های بدون اسپانسر دو میلیون اینفلوئنسر اینستاگرامی انجام شد که نشان می‌داد هرچه تعداد فالوئرها بالاتر می‌رود، درصد لایک‌ها و کامنت‌های فالوئرها پایین‌تر می‌آید.

سایت برندها برای اولین بار در کشور با هدف ایجاد یک بستر آنلاین برای معرفی اینفلوئنسر ها جهت استفاده در کمپین های تبلیغاتی برای برندها و شرکت های ارائه کننده محصول و خدمات راه اندازی شده است.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید