سازمان به عنوان اینفلوئنسر

به استناد فرهنگ واژگان آکسفورد، «تأثیرگذاری» (Influence) به معنای برخورداری از ظرفیت و توانایی اثرگذاشتن بر شخصیت، و توسعه یا تغییر رفتار کسی یا چیزی تعریف می‌شود. بر این اساس به لحاظ لغوی اینفلوئنسر فردی است (حقیقی یا حقوقی) که از چنین توانایی برخوردار است.چرا به اینفلوئنسرها توجه می‌کنیم؟از زمانی که پدیده‌ای به نام جامعه در میان انسان‌ها شکل ...

اینفلوئنسر شوید و به کسب درآمد از اینستاگرام برسید

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس محور بستر مناسبی را برای چهره های مشهور و نیز افرادی که در زمینه های مختلف دارای هنر یا ویژگی خاصی می باشند فراهم نموده است تا شما اینفلوئنسر شوید . اینستاگرام با داشتن 1 میلیارد کاربر ، به یکی از محبوب‌ ترین و معروف‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. شما می‌ توانید از وجود این میزان کاربر ...

افزایش بهره وری کمپین بازاریابی دیجیتال توسط اینفلوئنسرها

اگر چه دیجیتال مارکتینگ یک روش سریع و کاملا رقابتی برای ایجاد فرصت های بی نظیر تبلیغاتی برندها می باشد ، از طرفی چالش های خاص خودش را دارد . اما امروزه بیشتر برندها با استفاده از عوامل اینفلوئنسر موفق به کسب موفقیت در بازار می شوند. اگر به دنبال ارتقاء کمپین دیجیتال مارکتینگ یا افزایش درآمد خود هستید با درنظر گرفتن هزینه بیشتر برای تبلیغ و بهره ...

اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در دنیا و به خصوص در ایران است. با اینکه فیسبوک و توییتر در دنیا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند اما این قضیه در ایران متفاوت است و دلیل آن هم مسدود بودن این دو شبکه اجتماعی است. اگر این موضوع را در نظر بگیریم ، متوجه می‌شویم که اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ در کشور است. اگر به این ...

چگونه به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر مارکتینگ امروزه به یکی از کانال‌های اثربخش برای جذب مصرف‌کنندگان تبدیل شده است، افرادی که بدست آوردن علاقه و توجه آنها هر روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.در حال حاضر بازاریابی دهان به دهان، به عنوان یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، زیرا مشتریان اغلب ترجیح می‌دهند به تنهایی و با درنظر گرفتن بازخورد یا توصیه‌های کسی که به ...

کسب درآمد از اینستاگرام با اینفلوئنسر مارکتینگ

معرفی برند و کسب و کار در صحنه تبلیغاتی آنلاین که این روزها هیاهوی زیادی به پا کرده ، مثل یک بازی شطرنج و پیش بردن آن به سوی پیروزی است. فقط شما هستنید که با انتخاب ابزارهای مناسب می‌توانید مهره‌های خود را درست بچینید و با بازی دادن ‌آن‌ها پیروز میدان باشید. در میان روش‌های تبلیغاتی آنلاین ، یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام با ...

تبلیغات با اینفلوئنسرها یا میکرواینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها که در فضای مجازی قدرت تاثیرگذاری بر افراد را در حوزه های مختلفی مثل سبک زندگی، مد و لباس، آشپزی و رژیم، ورزش و بدنسازی و بسیاری از حوزه های دیگر دارند، هر یک از این توانایی برخوردارند تا تصمیم گیری های مخاطبان شان را تحت تاثیر قرار دهند. آنها نیازمند آن هستند آنچه را که می گویند تجربه واقعی خود معرفی کنند.میکرواینفلوئنسرها، ...

رهبر بازار اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران کیست؟

تبلیغات، همواره یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کسب و کارهای مختلف است که می‌تواند در موفقیت آن‌ها نقش بسزایی داشته باشد.تبلیغات درست و موفق تبلیغاتی است که بر اساس نیازسنجی از جامعه‌ی هدف و در قالب‌های نوین و کارآمد صورت گیرد. براین اساس در دنیای امروز شرکت‌هایی موفق‌تر هستند که بتوانند جدیدترین روش‌های تبلیغاتی را در اجرای پروژه‌های تبلیغاتی خود به ...

اینفلوئنسر ایرانی

نگین میرصالحی اینفلوئنسر ایرانی حوزه مد و فشن توانست برنده جایزه برترین اینفلوئنسر سال ۲۰۱۷ مراسم Revolve Awards را بدست آورد. اینفلوئنسرمارکتینگ روش جدید تبلیغات در دنیای مدرن است و چه طرفدار آن باشید و چه با بی‌تفاوتی از کنار آن عبور کنید، باید این موضوع را بپذیرید. شرکت Revolve از یک تکنیک فوق‌العاده قدرتمند برای بازاریابی استفاده کرده و تا ...

میانگین نرخ تعامل در اینفلوئنسرمارکتینگ اینستاگرام

در این مقاله میکرو اینفلوئنسرها و مگا اینفلوئنسرها از نظر نرخ تعامل در اینستاگرام با هم مقایسه شده اند. زمانی که شما به اینفلوئنسرمارکتینگ فکر می کنید نامهایی مانند کیم کارداشیان به ذهن شما خطور می کند! سلبریتی های مشهور یا همان مگا اینفلوئنسرهایی با فالوئرهای میلیونی معمولاً به عنوان بنچ مارکت اینفلوئنسر مارکتینگ انتخاب می شوند. ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید